Οι τροφές που ενισχύουν τη διάθεσή μας

Οι τροφές που ενισχύουν τη διάθεσή μας

Οι τροφές που ενισχύουν τη διάθεσή μας

Αν κάθε πρωί που ξυπνάτε νιώθετε κουρασμένοι και η διάθεσή σας είναι κάπως πεσμένη, τότε μάλλον ήρθε η ώρα να κάνετε κάποιες αλλαγές στη διατροφή σας. Ακολουθούν κάποιες από τις τροφές που μπορείτε να προσθέσετε στο καλάθι σας για να νιώθετε ευτυχείς!

Μπανάνα

Αν αποτελεί το Νο 1 φρούτο για τους αθλητές, τότε σίγουρα θα πρέπει να έχει τη δική της θέση στο τραπέζι σας όταν νιώθετε πεσμένοι! Η μπανάνα είναι εξαιρετικά πλούσια σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που το σώμα μετατρέπει σε σεροτονίνη και ως γνωστόν μας βοηθά να χαλαρώνουμε βελτιώνοντας τη διάθεσή μας.

Αβοκάντο

Η συγκεκριμένη τροφή περιέχει τυροσίνη, ένα αμινοξύ το οποίο προκαλεί την έκκριση της ντοπαμίνης και της νοραδρεναλίνης, δύο ορμονών που θεωρούνται νευροδιαβιβαστές και ρυθμίζουν τη διάθεση και τη λίμπιντο! Το αβοκάντο είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης Β, ( ευεργετικής για το νευρικό σύστημα), καλίου, ασβεστίου και μαγνησίου ανάμεσα σε πολλές τροφές.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα έχουν επίσης την ικανότητα να ενισχύουν τη διάθεσή μας και είναι πλούσια σε μαγνήσιο, ένα μέταλλο που ηρεμεί το νευρικό σύστημα. Ωστόσο χρειάζεται προσοχή στην κατανάλωσή τους καθώς περιέχουν πολλές θερμίδες! Οι διατροφολόγοι συνιστούν να τρώτε περίπου δέκα την ημέρα ώστε να αποκομίσετε όλα τα οφέλη, χωρίς όμως να επηρεαστεί το βάρος σας.

Μαύρη σοκολάτα

Ακόμα και ένα μικρό κομμάτι μαύρης σοκολάτας μπορεί να απομακρύνει την ένταση και τα αρνητικά συναισθήματα μετά από μια δύσκολη μέρα. Αυτό συμβαίνει επειδή η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και τρυπτοφάνη (η ορμόνη που συνδέεται με την καλή διάθεση στις τροφές).

Στρείδια

Μελέτες έχουν δείξει επανειλημμένα ότι η κατανάλωση στρειδιών ανά τακτά χρονικά διαστήματα μπορεί να αποτρέψει τον κίνδυνο κατάθλιψης.

Παρμεζάνα

Η παρμεζάνα δεν είναι μόνο ένα νόστιμο τυρί που ταιριάζει πολύ στα ζυμαρικά σας, αλλά και μια τροφή η οποία ανεβάζει τη διάθεση χάρη στη μεγάλη της περιεκτικότητα σε τρυπτοφάνη.

Κοτόπουλο

Το κοτόπουλο παρέχει επίσης τρυπτοφάνη που μετατρέπεται σε σεροτονίνη και αμινοξέα με τονωτικές ιδιότητες.

Σπανάκι

Όπως όλα τα φυλλώδη λαχανικά, το σπανάκι συμβάλλει στην καλή διάθεση χάρη στη μεγάλη του περιεκτικότητα σε φολικό οξύ (ή βιταμίνη Β9). Η βιταμίνη Β9 παίζει ουσιαστικό ρόλο στην έκκριση της σεροτονίνης, δηλαδή της ορμόνης της ευεξίας.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνη D η οποία βοηθά ιδιαίτερα στην απορρόφηση του ασβεστίου, ενώ παράλληλα τα μανιτάρια θεωρούνται καλή πηγή τρυπτοφάνης.

Σαρδέλες

Όπως όλα τα λιπαρά ψάρια, οι σαρδέλες είναι πλούσιες σε Ωμέγα-3 που επηρεάζει τη συναισθηματική μας κατάσταση ενώ είναι καλές για την ενίσχυση της διάθεσής μας.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι παρέχει προβιοτικά που απελευθερώνουν σεροτονίνη στο έντερο. Και ως γνωστόν, μια ισορροπημένη εντερική χλωρίδα αποτελεί ανάχωμα τόσο για τις φλεγμονές όσο και για το στρες.


ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ MEDIMALL

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter για να ενημερώνεστε με ενδιαφέροντα άρθρα, αλλά και τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην Υγεία και τη Γονιμότητα

Διαδώστε το άρθρο


ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ

PREGNANCY
PROBABILITY App By Medimall

Σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα της Medimall IVF Clinic, οι ενδιαφερόμενες μπορούν μέσω του Pregnancy Probability App να μάθουν τις πιθανότητες εγκυμοσύνης μέσω όλων των πιθανών τρόπων (Sex, IUI, Natural Cycle IVF, IVF) αναφέροντας την ηλικία τους και τον δείκτη AMH (Anti Mullerian Hormone).

Google Play: 1,89€

App store: 1,99€